Min uppsats blir aldrig klar...

Det tar sån TID att sortera metaforer. Har fortfarande åtta sidor kvar (A4, dator) och inser att jag inte kommer att bli klar idag heller, eftersom jag ska jobba om en timme. Mjöööörp! Och jag har inte ens börjat excerpera metaforerna från Arn. Jippi. Men förhoppningsvis ska det gå lite fortare än det här, för nu måste jag ju uppfinna kategorier as I go. När jag börjar med Arn har jag förhoppningsvis flera färdiga kategorier att bara stoppa in metaforerna i.

Och så vore det ju underbart om professor Svensson kunde höra av sig, så jag vet hur lång tid jag har på mig.

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Tack för tipset! Och lycka till med alla metaforer :-)

2012-04-19 @ 21:46:48
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0