Imorgon

Imorgon kommer jag ett steg närmare magisterexamen. Då ska nämligen uppsatsen opponeras! Jag kan inte påstå att jag ser fram emot det (ärligt talat känner jag mig mest illamående), men det är ungefär som att dra av ett plåster: det är obehagligt, och man gillar det inte nånstans, men det går fort över. Det är bara att göra det. Om två dygn är det över.

Så, dagen idag ska med andra ord ägnas åt att förberede opposition. Jag ska skriva stödord till den uppsats jag ska opponera på och fixa ett fint stödpapper (för det är tydligen väldigt viktigt). Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och chilla, och njuta av att det inte är så varmt längre (ja, det är trevligt att det är sol, men när man ska sitta in och plugga får det gärna vara mulet, för det blir så mycket lättare att koncentrera sig när det är 20 grader i rummet istället för 26. Jag gillar inte varmt).

Snart är det sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att det snart är klart :)

2012-05-29 @ 12:21:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0