Meh!

Sabla professorer! Jag vet att det är meningen att jag ska tänka lite själv, men när jag kör fast och behöver lite akut hjälp inför oppositionen och mejlar för att jag inte förstår instruktionerna (och dessutom kommer med två fullgoda exempel för att se om jag har förstått det rätt), kan de då inte bara svara 'ja' eller 'nej'?

Det var väldigt svårt tydligen, för jag fick samma förklaring som står på informationsbladet, som är precis det som jag inte förstår. Tack som fan. Professorn i fråga skickade desstum informationsbladet till mig en gång till. Väldigt snällt, men det hjälpte ju inte ett dugg.

Ergo.... måste det vara öppet för fri tolkning!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Trött man blir när folk inte kan förklara för en!

2012-05-29 @ 17:16:50
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Victoria

Svar: Tack så mycket! :)

2012-05-30 @ 16:43:59
URL: http://victorialawniczak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0