Bara för att...

Mitt hjärta har blivit friskförklarat och jag har läst alla sidor i Läsningens röster (Och det var Mella som gav den till mig, BTW).

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Emil =)

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Åt frukost.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Pluggade

Det sista du sa högt?
"Behöver du ett levande offer kan jag ställa upp" (Emil bygger lajvvapen :P)

Det senaste någon sa till dig:
"Den får bli färdig först." (Emil)

Vad ha du druckit idag?
Te och vatten.

Vad var det senaste du åt?
Macka med leverpastej

Vad var det senaste du köpte?
Öh...mat tror jag?

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Dörren ut till korridoren är grå. Dörren ut utomhus är gul med glas.

Vad är det för väder hos dig nu?
Blåsigt och regnigt.

Godaste glassmaken?
Vanilj, melon, kola (kan inte välja)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae.

Sover du tungt?
Det varierar.

Drömmer du mardrömmar?
Ibland.

Trivs du med ditt jobb?
Mitt sommarjobb är helt okej.

Favoritklädsel?
Just nu är det den underbara klännngen Cajz sydde. Fast den gröna linnetunkian kommer inte långt efter :)

Favoritlåt just nu?
Enya - Paint the Sky with Stars

Vad ser du om du tittar till höger?
Plåtasken med dekorationsband som man syr på kläder.

Vad gör dig glad just nu?
Att Emil följde med mig till sjukhuset och att det inte är något fel på mitt hjärta :)

Vad ska du göra härnäst?
Äta middag.

Höger eller vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Sådär lagom glad :)

Favoritgodis?
Blåbärsbumlingar, kolarullar, mjölkkola och lakritsrullar.

Kläder just nu?
Blå strumpor med stjärnor, stora, pösiga jean, svart linne, svart bh, vita trosor.

Sommarplaner?
Redan?! Men okej då :P Kastaria 2008, KiR 2008, arrangera lajv och fylla år :)

Hur många kuddar sover du med?
En.

Spelar du ngt instrument?
Gitarr, piano, blockflöjt, trummor, bas, sång, tamburin...sen ska jag försöka lära mig luta och mungiga :)

Morgon eller nattmänniska?
Morgon, numera :)

Vad är viktigast för dig?
Att må bra.

Är du kittlig?
Ja (men jag talar inte om var :P)

Snarkar du?
Inte vad jag har hört :P

Stjärntecken
Lejon

Äckligaste insekten?
Spindlar och getingar och harkrankar.

Stökigt eller välstädat?
Något mellanting för det mesta (fast inte just nu, för jag och Emil förebered lajv, så det är tyg och läder i typ hela lägenheten :P)

Vad längtar du mest efter just nu?
Att få en kram av Emil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0