Björnbär

Har varit nere hos mamma och pappa i helgen. Vi åkte ner till Mälarhusen, och eftersom jag hade lite väntetid i Lund passade jag på att träffa Maria Görman också. Det blev inte så lång stund, men det var trevlig :)

Det har varit ganska kallt och sådär, så något bad blev det tyvärr inte =/
Däremot var mamma och jag ute och plockade björnbär. Kopiösa mängder björnbär! Vi fick ihop nästan fyra liter och i vanliga fall brukar vi få mellan en och 1½. Det är trevligt =) Jag har en massa björnbär i frysen nu som jag ska göra sylt av om några dagar (typ när jag hinner :P)

Jag har fått min klänning från Cajz också. Den är betydligt mörkare än vad jag trodde att den skulle vara, men den sitter bra och den är jättefin :) jag är helnöjd :D

Jag har lite lajvabstinens och funderar på om jag ska åka på Skattjakten i alla fall. Det hade varit roligt, problemet är bara att det ligger samtidigt som höstföreställningen av spexet...hm. Vi får se hur det blir *nicka*

Idag har jag faktiskt hunnit läsa allt jag skulle hinna i den tråkiga "Kampen om högt och lågt"-boken, Fy fan för språket i den, säger jag bara >_< Blärk!
Jag blir glad när den tar slut :P

Imorgon har jag körlektion, och sedan ska det pluggas, Förhoppningsvis hinner jag läsa tillräckligt mycket så att vi kan spela rollspel imorgon kväll :)

Pappa ville förresten bjuda Emil och mig på cirkus på onsdag, i Löberöd :P Pappa köper föreställningen, så vi får gå gratis. Det låter trevligt, och den brukar vara bra, men det är en bit att åka bara för att gå på cirkus. Vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0