Blåsig tisdag

Det blåser nästintill storm ute, känns det som. Plåten runt fönsterna skallrar sådär läskigt.

I alla fall, jag har varit i skolan idag och haft dubbelföresläsning och sedan pratade jag med Marie-Helene efteråt om hur jag ska göra med poängen från förra kursen. Det är två uppgifter jag behöver göra och lämna in, och som det ser ut nu ska det inte vara några problem att göra det i juni. Skönt att ha det ur världen.

Det trycker fortfarande i mina öron och jag vet inte vad jag ska göra för att svullnaden på slemhinnorna ska gå ner. Jag har tagit rinexin, men det hjälper inte  och kortisonnässprej och citriz-nånting (allergimedicinen) hjälper inte heller. Visst, det har blivt bättre sen förra veckan, men det är fortfarande inte bra. Ta bort det, jag vill inte mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0