Egotripp!

Jag pratade med mamma för en stund sedan. Jag berättade lite om min blogg, och eftersom mamma satt vid datorn googlade hon på "knyttsak" och hittade till min blogg, haha :P

Bara för skojs skull är jag givetvis tvungen att göra samma sak, och jag hittade totalt 2450 resultat på följande sidor (notera dock att några av sidorna uppkommer flera gånger):

*Pegas.nu - kontaktinformation om knyttsak
*Halmstad University Gamers forum
*vetgirig.nu - informationssida om knyttsak
*Tradeda - se knyttsaks omdömen
*skaparforum.se - profil för knyttsak
*LajvSveriges forum - inlägg och kontaktinformation
*Sveroks forum - inlägg och kontaktinformation
*knyttsak.blogg.se (vet du inte vad det är du för dålig för att läsa det här!!! :P)
*Vid Bergsjöns Strand - min lajvhemsida :P
*LuPas forum - inlägg
*t00bs blogg - kommentarer skrivna av mig
*blondinbellas blogg - kommentarer skrivna av mig
*Syskonskapets forum - inlägg
*ALVs forum - inlägg
*Trolltrummans forum - inlägg
*Salvs forum - inlägg
*alver.se - medlemslista
*Halmstad Aikidoklubb - medlemslista
*Aeroweths blogg - kommentarer av mig

Petters kommentar på msn: "Du verkar ha lagt beslag på det namnet med råge i cyberspace".

Alla träffar som kom upp på google ligger jag bakom, hihi. Alla behöver en egoboost ibland :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0