En blivande ingenjör?

Imorgon ska jag gå till studentcentrum och boka tid för studievägledning och se vad jag kan göra åt lärarutbildningen (att den blivit utsedd till Sveriges bästa lärarutbildning är helt jävla otroligt - om den är bra vill jag veta hur urusla de andra är!). Just nu lutar det åt ett sabbatsår. Jag skickade i vilket fall som in anmälan till tekniskt basår idag. Genomför jag hela året med ett G i alla ämnen är jag garanterad plats på något av ingenjörsprogrammen, och jag råkar veta att de två som jag tycker är mest lockande sällan har fullt på sina utbildningar... nåja, det blir inte aktuellt att söka det förrens nästa vår i så fall, och på ett år kan mycket hända.

Det är så typiskt mig att göra en sån här sak, att bestämma mig för och skicka in en anmälan två dagar innan sista dagen. Det var ungefär så det gick till när jag bytte till Spyken, och det har jag inte ångrat en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0