En god natts sömn

Jag satte upp ett svart örngott i fönstret i går kväll, så för första gången på typ en vecka har jag sovit sammanhängande från midnatt fram till ungefär klockan sju morse. Jag har inte vaknat av att solen gick upp sådär vid halv sex. Skönt. Dessutom har jag inte vaknat av någon annan anledning heller. Också skönt. En god natts sömn är värt mycket!

Nu väntar frukost, sedan ska jag packa ihop datorn och skolböckerna och gå bort och sätta mig i Högskolebiblioteket för att plugga. Kan tyckas onödigt att släpa med sig datorn 500 meter, men jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag inte kommer att få tillräckligt mycket gjort hemma, haha.

Rinexinen och kortisonsprejen har börjat hjälpa ordentligt, och det är jätteskönt. Huvudet känns nästan helt normalt nu.

Ikväll väntar träning. För första gången på typ tre veckor ska jag lyckas att gå på Core-träningen. Jag har inte kunnat gå dit alls, för jag har varit sjuk och sånt trams. Ikväll SKA jag dit. Och om jag inte är helt död ikväll ska jag fortsätta sy kläder till Nordmark och börja skriva en ritual. Arr får säga vad han vill, men jag tänker inte utföra en ritual på svenska och jag tänkter definitivt inte utföra en ritual jag får på papper tio minuter innan och hinner förbereda nada. Tycker han det får han utföra sin ritual själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0