Godmorgon!

Igår nådde bloggen nya rekord. Det totala antalet besökare den 11/4 ligger på....*trumvirvel* otroliga 115 stycken! På en dag! Var ska detta sluta? Jag är i chocktillstånd.  Eller nä, inte riktigt, men det lät bra :P

Just nu sitter jag och försöker peta i mig min mannagrynsgröt. Det är gott med mannagrrynsgröt, men det tar dubbelt så lång tid att äta när man sitter framför datorn som det gör annars.

Dagens uppdrag är att läsa allt till seminariet på måndag och skriva kommentarer om det, det ska tvättas (bland annat mitt nya linnetyg som jag ska sy malv-kläder av, woho!), det ska strykas tvätt (jag siktar på att göra det tillsammans med Johnny Depp - det var länge sedan jag såg Chocolat ;) ) och så måste jag handla mat, annars får jag bara knäckebröd och oliver till kvällsmat. Oliver går väl an, men knäckebröd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0