Msn-vett och särskrivningar

Det finns två saker som irriterar mig något enormt emellanåt: folk som tror att jag inte har något bättre för mig än att enbart prata med dem så fort jag är online på msn, och folk som särskriver (jag har faktiskt slutat läsa Emmies blogg p.g.a alla särskrivningar). Bara för att få ur mig lite frustatrion har jag, efter dagens forumspanande, besämt mig för att skriva upp några fina exempel här:

*Tarot kort (Svenska Wiccas forum)
*Seriösa orch lajvare (LajvSveriges forum)
*Chatt spel imorgon (Sveroks forum)
*Finns det nån lajv förenig (LajvSveriges forum, och ja, det är felstavat)
*Söker Lajv grupp (LajvSveriges forum)
*Postapokalyps kläder (Också LS)

Tillämpa SSS och SAOL om ni är osäkra på hur man skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0