Nervositet

Blä. Illamående. Jag brukar inte vara så här nervös inför lajv. Jag brukar å andra sidan inte sitta och stressa med kläderna sista dagen heller. Eller vara gruppledare. Eller ha en sån här stor roll. Men många bäckar små...
Jag har löst min extraroll i alla fall, och ritualtexten sitter nästan helt. Jag lyckades rabbla den felfritt en gång i går i alla fall, utantill. Nu har jag ungefär tre timmar på mig att sy klart kläderna, duscha och packa. Och Mazi vill att jag ska träffa henne på campus halv elva, men jag vet fortfarande inte var jag ska. Just nu känns det fruktansvärt lågprioriterat (det borde inte vara så egentligen, men så är det). Jag vet inte riktigt varför jag sitter kvar här heller, det har jag verkligen inte tid med. Nu tänker jag starta Sagan om ringen på ljudbok och sedan är det full fart som gäller. No time to waste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0