Postlajvsyndrom

Kom hem igår och har fortfarande inte hunit smälta hela lajvet. Mest besviken är jag på amazonerna och deras fuksande. Så otroligt dåligt spel har jag aldrig varit med om från någon grupp förr, och att det var just Cajz och Emmas grupp gör mig extra besviken. Det märktes verkligen inte att de lajvat i flera år. Tack som fan.

När jag skulle sminka mig i morse hade jag lite bråttom och tänkte inte så mycket på vad jag gjorde, så jag råkade sminka dit Faelwens slinga. Eftersom jag inte hade tid att tvätta bort det har jag gått med en svart slinga ner längs vänstra kinden hela dagen. Väldigt gullig ^^

Mer information om lajvet, samt lite bilder, kommer upp så fort jag orkar. Nu ska jag göra mig i ordning för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0