Vad har hänt?!

Jag gick in för att kolla statistiken på bloggen och insåg att jag igår har haft mer besökare än någonsin. 66 stycken! 66!!! I vanliga fall ligger det på mellan 15-20 besökare (jag tycker det är mycket :P ) Inte för att det gör mig något, jag tycker att det är kul när folk läser min blogg. Dock borde jag kanske tänka lite mer på vad jag skriver i fortsättningen, haha ;)

Folk som jag inte har en aning om vilka de är har dessutom börjat kommentera, vilket också är roligt :) Om det beror på att folk tycker jag är fruktansvärt intressant, om de tycker att jag skriver väldigt bra eller om de bara tycker att jag är en patetisk nolla spelar mig inte så stor roll. Jag tvingar inte på någon några åsikter, och vem gillar inte att gotta sig i andras misär? ;)

Tråkigt dock att folk gör en del ovälkommen reklam - vill ni att jag ska länka er, så säg till, men gör ingen irrelevant reklam i kommentarerna. Fortsätter det kommer jag att behöva spärra dem, och det vill jag inte.

Jag har förresten fått mejl från huvudarr för Nordmark, och om allt går som det ska kommer min intrig att ligga i min mejlinkorg imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0