It's just another manic monday

Åsså var det kursstart igen. Håhåjaja. Jag blir så trött. Obligatoriska föreläsningar (vilket inte är godkänt enligt HH) och ett jävla meck med att försöka få fixat seminariumet jag kommer att missa när jag är i Åre.

Jag har fått mejl från huvudarrangören för Skymningnens Tidevarv (lajvet som ska vara i Medeltidsbyn här i Halmstad) och han var rent ut sagt otrevlig, så det lajvet skiter vi i. Domen kommer att bli så ofantligt mycket bättre. Arrangörerna där är i alla fall trevliga *himlar med ögonen*

Nåja. Jag tänkte egentligen spy en massa galla på Högskolans extremt dåliga struktur och sådär, men jag fyllde i kursutvärderingen från förra delkursen istället och spydde galla där :P

Ikväll ska det tittas på tygprover och så ska jag gå på promenad med Petter. Egentligen skulle jag simmat, men förkylningen vill inte riktigt ge med sig. Dumma den.


Kommentarer
Postat av: Ida

Har funderat lite på att ta en intensiv utbilning för körkortet nere i dina trakter, slå två flugor i en smäll ;)

2008-03-02 @ 05:45:01
URL: http://meo.blogg.se/
Postat av: therese

Så du har skaffat blogg här alltså. Inte lätt att hänga med alla som hoppar mellan communities och egna sidor. :) Hur står det till med dig annars nu för tiden? Har inte svängarna förbi Göteborg? Jag fikar inte alls tillräckligt ofta nu för tiden!

2008-03-03 @ 02:51:59
URL: http://www.nangilima.net/therese
Postat av: Linn

Ida: Tycker det låter som en mycket bra idé :D

Therese: Du får väl komma hit ner och fika med mig då? ;)Jag ska försöka höra av mig nästa gång jag komemr förbi GBG, det blir inte så ofta nu förtiden.

2008-03-12 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0