Efter Skymningens Tidevarv II

Jag är trött och har träningsvärk lite överallt, men jag hade fruktansvärt roligt!

Det var ett väldigt mentalt påfrestande lajv, i synnerhet lördag eftermiddag-kväll, eftersom jag spelade besatt under ett par timmar, och sedan höll jag på att dö. Jag har aldrig varit så nära att dö under ett lajv tidigare utan att faktiskt göra det. Det var väldigt roligt att spela på det, men väldigt jobbigt (jag skulle dock inte banga att göra om det... :P)

En recension kommer senare, när jag har hunnit smälta det hela lite mer.

TV4 var där och filmade under fredagen (när jag inte var där) och även Hallandsposten har skrivit en artikel om det. Ni hittar det här:

http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=667212&treeId=10073&renderingdepartment=2.757&itemId=450662

http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=355517

Nu var det ju så också att det spöregnade under söndagen, så det blev inte så mycket bilder tagna. Dock bjuder jag på en bild på mig, som jag såg ut innan jag sprang in i byn på fredagseftermiddagen:



Det finns ett par bilder till. jag lägger upp dem på bilddagboken senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0