Seg-dag

Det blev ganska sent igår. Mycket senare än vad som var tänkt, och det känns idag. Seg, huvudvärk, och dessutom somnade jag med nacken snett, så nu är axlarna ungefär lika mjuka som betongväggarna i min gamla lägenhet. Tigerbalsam och massagekudde är bra. Nu bränner det skönt i dem (det kan de ha när de dummar sig så).

Dagens planer är att städa lägenheten, plugga biologi och uppdatera hemsidan till maffia-lajvet - http://www.freewebs.com/maffialajv är adressen för er som vill ha den.

Handla mat måste jag också göra idag. Och helst stryka tvätt också. Och ikväll blir det rollspel igen. Och jag har mensvärk. Oh joy. Vi får se hur mycket som blir gjort idag, men det är bara att sätta igång nu. Jag får inte gjort något av det om jag sitter kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0