Uppmuntran

Det bästa sättet att få mig och skratta sådana här dagar är Emils aldrig sinande ström av tomat-historier. Ni vet, "det var två tomater som gick över en väg..." Emil förvränger dem lite grann, jag förstår inte hur han lyckas komma på nya varianter som fortfarande är roliga, men det gör han. (Den där med de passerade tomaterna var vansinnigt rolig!)

Nå, nu är ju inte Emil hemma, så då får jag munta upp mig själv bäst jag kan. Vad passaar då bättre än Ahmed - the dead terrorist?



Några guldkorn:

"Silence! I kill you"

"Two jews walked into a bar...what? You don't allow jews in your bars? You racist bastard!"

"You can't tell jokes like that"
"Why not? I'm killing, so to speak:"

"Knock knock"
"Who's there?"
"Me. I kill you!"

"Was the training camp a nice facility?"
"It used to be."
"What happened?"
"New guys! And the idiots tried to practice"

"Where do you get your recruits?"
"The sucicide hotline!"

"I set the timing for 40 minutes, but it went off in 4 seconds. You know what that's like, right?"

"You did all this for a bunch of virings?"
"Are you kidding me? I'd koll you for a klondike bar"

"I think som idiots are living here. For example - the Washington monument, it looks nothing like the guy!  It looks more like a tribute to Bill Clinton!"

Och när vi nu ändå är igång så skickar jag upp del 2 och tre av Sagan om de bannlysta  med. Ingen tillåts vara med i vår rollspelsgrupp utan att ha se de två delarna. Det finns för många skämt kring dem ^^







Nu är jag redo för att plugga biologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0