Årespaning

Jag har blivit påmind om varför jag inte vill åka till Åre så här sent på säsongen (mamma som envisas, jag hade helst velat åka i februari). Just nu är det, enligt deras hemsida, 4,5 plusgrader. Och det regnar. Jag tycker inte om att åka skidor när det är plusgrader, det blir så tungkört då, och risken för felskär är mycket större. Tyvärr påstår SMHIs sida att det inte kommer att bli speciellt mycket bättre. Åtta grader på lördag och fem respektivre fyra på söndag och måndag. Jag hoppas inte att vi får sånt skitväder hela veckan *mutter*

Nä, nästa år är det februari som gäller!

Nåja. Jag borde gått och lagt mig för länge sedan, men jag är ledig imorgon, så vi tullar lite på det nu. Imorgon ska det packas, tvättas och städas. Och gärna pluggas lite också (hur mycket jag än pluggar finns det alltid något som ligger efter, det är en av sakerna jag ogillar med att vara student), om det hinns. Men packa och tvätta är viktigast.

Markus tycker att jag ska starta en Hazela-blogg, fast jag tror jag låter bli. Ni får läsa boken istället, när jag väl skrivit färdigt och släppt den ;)

Kommentarer
Postat av: Vronkan

sv;

Såklart!! Men det ansåg jag vara en självklarhet. Ville bara ge några motbud till många föräldrars (och för all del äldre syskons) dåliga argument. :)



Trevligt att det är fler än jag som är vakna. :)

2009-04-03 @ 00:48:59
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 07:38:50
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Godmorgon.

allt bra idag?

Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..

kul att man blivit så stor på kort tid



kram

Ps.Ha en toppen helg

2009-04-03 @ 08:08:27
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0