Glass!

Skolan avslutad för idag, och inget mer blir det förrän efter påsk. Vår lärare bestämde sig för att ställa in matten i morgon bitti. Han trodde inte det skulle dyka upp mer än fem pers, och eftersom vi inte hade något nytt att gå igenom tyckte han att vi kunde få sovmorgon. Man tackar!

Petter ringde precis och lovade att han kunde handla åt mig. Han och Markus kommer hit för att laga kvällsmat med mig och Emil, och de tyckte det var onödigt att jag skulle springa iväg till affären för att köpa lite fisk och mjölk när de ändå skulle dit.

Jag har drygt 1½ timme för mig själv innan de kommer hit. Delar av den ska ägnas åt städning och plugg (det känns som om jag upprepar mig, jag skriver de två orden väääldigt ofta). Först ska jag sätta mig med en god, välförtjänt tallrik glass och spela TS2.

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

gott :)



haft en bra dag?

2009-04-02 @ 16:57:20
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

mysa hemma med barnen typ...

2009-04-02 @ 17:18:54
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0