Husligheter

Jag och Emil har varit duktiga idag. Vi var och handlade, och tack vare Magnus Betnér (stavning?) blev vi sugna på negerbollar (jo, det heter så! Chokladbollar är något helt annat, de har vitt fluff innuti. Det kan dock vara okej att kalla dem det min "svärmor" ska ha skrivit i en bok (enligt Emil) - Afrikanska småbröd), så när vi kom hem ställde jag mig och gjorde det, medan Emil bakade pizza. Det blev så mycket pizzadeg, eftersom vi inte visste vad vi skulle göra med resten av jästen, att Emil tyckte det var en bra idé att spara resten i en bunke i kylen, så han har lovat att baka bullar till frukost imorgon. Inget dåligt sätt att starta en måndagsmorgon. CAD-kursen är dessutom slut nu, så jag börjar klockan tio imorgon istället för kvart över åtta. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0