Magont

Magen är skum och gör ont så fort jag äter något. Troligen är det min kropps vanliga sätt att tala om att jag stressar för mycket (jag föredrar magontet framför hjärtklappningen) och trots att det tar emot en aning, eftersom jag missar CADen, stannar jag hemma och tar det lugnt. Eller åtminstone försöker. Ta det lugnt är inte riktigt min grej egentligen, men så är det.

Jag drömde för övrigt om biologi i natt. Det var hemskt. Jag hade biologi med Ebba (läraren jag hade i höstas) och vi skulle börja lektionen. Petter var också där, av någon anledning. Jag gick in och satte mig och så fort jag tog ner en stol från bordet kom en annan stol upp där istället. Ebba blev sur för att jag inte tog ner stolarna, och jag blev sur både på Ebba och på stolarna, så jag puttade ner alla stolarna från bordet. Typiskt mig.

Nu ska jag försöka få i mig en macka och lite te och se om magen tycker att det är en bra idé. Gör den inte det blir jag sur på den. Den ska vara glad att jag äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0