Måndagsfrukost

Nybakade bullar till frukost, hur gott är inte det? En måndag dessutom!



Det är sånt som kallas vardagslyx!

Idag väntar en fysiklektion, som börjar om ungefär en halvtimme. Är på Högskolan idag, och inte på komvux, vilket är ganska skönt, för det tar bara drygt tio minuter att gå dit, men ut till komvux tar det mycket längre tid, för det är i andra ändan av stan. Bussen dit tar lite mer än en kvart.

Som sagt, jag är glad att CAD-kursen är slut. Den var intressant, men det betyder att jag numera har sovmorgon på måndagar och ingenting alls på onsdagar :D

Idag ska jag försöka att bränna ut lite bilder på CD också, så att jag kan lämna in dem till framkallning senare i veckan. Det börjar bli väldigt myckjet bilder nu, med tanke på att jag inte framkallade någonting alls under 2008 :P


Såhär borde alla måndagsfrukostar se ut!


När jag ändå är igång och laddar upp bilder slänger jag upp en på negerbollarna jag gjorde igår också. Emil föredrar kokosflingor, och jag föredrar pärlsocker, så därför gjorde jag båda varianterna. Det finns kvar av dem, så det ser ut att bli en mycket god eftermiddag :P

Kommentarer
Postat av: Egendesignade kläder till försäljning

Svar: tack, jag ska försöka hinna med det :)

2009-04-27 @ 18:35:02
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: j

Myysigt ;D

2009-04-27 @ 19:45:38
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Moster

Det heter chokladbollar.

2009-04-27 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0