Musik som inte känns

Idag är en sån där dag då man kan ha musiken på hur hög volym som helst utan att den känns. Musik ska kännas ända in i själen, och idag gör den inte det. Oavsett vad jag spelar upp och vilken volym jag sätter det på så känns det inte - varken Battlelore, P.O.D. eller Winnerbäck. Kanske har det med min sinnesstämmning att göra, jag vet inte.

Jag drömde en massa skumma drömmar i natt, och försov mig i morse, det kanske har med det att göra?

I vilket fall som har jag fått pluggat idag, och nu håller jag på att städa. Kök och sovrum färdigt. Badrummet är nästa steg (fast jag dammsög faktiskt där igår för jag råkade tappa mitt tandborstglas i golvet).

Senare ikväll är det träning som gäller, för första gången på ett par veckor, Förkylningen är fortfarande inte riktigt bra, men den är i sitt slutskede nu, så jag vågar nog träna, har jag bestämt mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0