Here I am

"...this is me, there's nowhere else on earth I rather be..."

så är det, för nu är jag i Mälarhusen tillsammans med mamma!

Det blev inget bloggande igår. Jag packade, åkte på ett nästan överfullt tåg (jag var glad att jag lagt 40 spänn extra på att boka en plats!), blev upphämtad av mamma i Lund, åkte till Löberöd och letade efter några gamla kokböcker (som jag inte hittade), hjälpte mamma att packa bilen, åkte hit, åt kvällsmat och packade upp. Efter det orkade jag inte sätta mig och konfigurera nätverk, så det har jag gjort nu istället =)

Vädret var bättre igår. Idag regnar det och det blåser en massa. Vi ska ner till Kåseberga senare och köpa en massa fisk inför imorgon. Får hoppas att det är bättre väder då.

Nu ska jag gå och ta hand om den högen med grejer som jag inte orkade sortera in i gaderoben igår, och sedan ska jag köra till Borrby och handla, medan mamma jobbar med att skriva nån rapport till sin chef. Hon har inte ens sommarlov fast hon har sommarlov. Elakt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0