Skogsfamiljerna

Jag hittade ett klipp med titelmelodin till Skogsfamiljerna Youtube, så nu har jag suttit och nostalgitrippat en stund. Jag minns när jag var liten (har dock ingen aning om hur liten, sju kanske?) och vi var i Mälarhusen. Mamma hyrde två videoband med skogsfamiljerna till mig när vi var i Borrby och jag satt och tittade på dem och tyckte att de var så bra. Ikväll kom jag att tänka på den där ramsan han säger innan man går igenom dörren i trädet - liten, mindre minst -  och var tvungen att googla för att se om jag skulle hitta något. Det finns många fina klipp på youtube :D och dessutom en grupp på facebook. Nu ska jag nostalgitrippa en stund till, sedan är det sovadags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0