vad gör jag uppe?

Jag är trött, men jag går inte och lägger mig. Varför är jag så korkad egentligen? *gäspa lite*

Jag har i alla fall varit duktig och städat alla bokhyllorna i vardagsrummet och putsat glasdörrarna på dem, yay! Dessutom har jag dammsugit hela lägenheten och börjat ta tag i tvätthögen *klappar sig själv på huvudet* Nu protesterar dock min onda axel och tycker jag är dum som behandlar den illa. Jag tycker att den ska hålla käften. Jag tänker muta den med en dusch.

Imorgon ska jag faktiskt ställa väckarklockan för första gången sedan i.... maj, eller så. Jag åker till Mälarhusen imorgon och det är ganska bra om jag packat innan dess.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

GÅ OCH LÄGG DIG!

(Fast jag vet hur det är...är ju själv uppe. :S )

2009-06-17 @ 01:01:32
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jisses vad du städar å knogar, duktiga du!

2009-06-18 @ 11:59:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0