Dumma nacke

Igår bar jag en del tunga grejer, samt tränade. Idag har jag fruktansvärt ont i huvudet, för att jag är spänd i axlarna och i nacken. Det var ganska länge sedan det hände sist (det här är andra gången sen efter jul). Jag har inte saknat det. Följden blir i vilket fall som att jag stannar hemma från skolan idag. Dumt kanske, för jag missar två föreläsningar, men det är ingen höjdare att sitta i skolan och ha ont och må illa. Jag ska kurera med tigerbalsam och ibumetin och se jag kan få det att lindras lite så jag försöka få något pluggat senare idag.

Ikväll kommer troligtvis Aragorn och hälsar på. Jag har lovat att bjuda honom på kvällsmat (Thai-fisknudelgryta) så jag hoppas verkligen att det släppt hjälpligt tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0