Uärk!

Allvarligt talat, jag är inne på min sjätte förkylningsvecka nu. Det börjar bli lite tjatigt. Det positiva är i alla fall att det gått tillbaka från bihålor och öron, så nu är det bara snuvan kvar. Jag skulle bli väldigt glad om den bestämde sig för att typ gå och dränka sig själv och sedan aldrig mer komma tillbaka *himlar med ögonen*

Fysiken idag var svår. En av de knepigaste labbar vi gjort, tror jag. Fysiken över lag är svår just nu. Ribban har höjts rejält. Att matten i fysiken dessutom är aningen mer avancerad än den vi läst hittills i matten underlättar ju inte heller direkt...

Fast matte-matten är i sig inte speciellt svår - trigonometri är geometri, och geometri är något jag förstår mig på. Jag har betydligt högre förhoppningar om att klara mitterminsprovet i matte D än i fysiken (som vi kommer att få tillbaka på torsdag. jag vill inte). Och bara för att jag skrev det här kommer det säkert att gå åt helvete. Nåja.

Det är sängdags, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0