Bekväma badrumsgolv, någon?

Varför är det ingen som tänkt på att göra badrumsgolv bekväma? Det finns tillfällen i livet när man hamnar på ett badrumsgolv, och när man gör det mår man aldrig bra. Varför då inte göra dem bekväma, så det blir lite mindre misär?

Man funderar på förvånansvärt mycket när man hänger med huvudet över toalettstolen. Så rolig har min förmiddag varit. Emil skyller på tentanerver, och det är kanske inte helt ogrundat...jag minns min första salstenta, när mamma tvingade pappa att köra upp till Halmstad och ta hand om mig för att jag hade kräkt två dagar innan tentan...

Jag börjar bli lite hungrig, så jag funderar på att loota kylen. Fast det finns inte så mycket ätbart där. Jag vill ha något salt. Eller sött. Varför har jag ingen saltlakrits hemma?

Jag funderar på att sätta mig och spela Sims.

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Huvva.. Krya på sig då!

2009-05-12 @ 13:48:27
URL: http://jvil.blogg.se/
Postat av: Gia

Usch stackars siz, det låter inte trevligt

2009-05-12 @ 15:16:46
URL: http://bellonas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0