Boende på Kir?

Det har fortfarande inte löst sig med boendet till sommarens upplaga av Kir, crap. Jag har pratat med typ alla jag känner som har hus, men där är fullt. Lotta har erbjudit mig en plats på värdshusloftet, men jag känner inte riktigt för att sova där, eftersom jag kommer att släpa med mig en mindre mängd tyger (ska ju spela sömmerska). Jag behöver lösa boendet så att jag kan skriva klart min bakgrund (vilket iofs inte spelar någon roll, för jag lär inte få några intriger ändå, att döma av tidigare års erfarenheter *himlar med ögonen*). Just nu lutar det åt att låna Emils paviljong och sova i den. Tar jag den tänker jag fan kräva att vi ska få köra hela vägen bort till vändplan, för jag vägrar att släpa det tunga åbäket ända från parkeringen.

För övrigt vill jag passa på att skriva att jag varit jävligt duktig idag. Med undantag för en timmes middagspaus mellan tolv och ett, och en paus på lite dryg 1½ timme vid tre, har jag suttit och pluggat konstant mellan halv elva och halv åtta idag. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Nej! Skillnaden är inte jättestor, men den finns! Muffins och cupcakes görs inte på samma smet och får inte samma konsistens. Och glasyr (i mitt huvud) är sånt man dekorerar tårtor med. Färgad, genomskinlig med godissmak. Kristyr är sånt man dekorerar pepparkakshus med (som stelnar) och FROSTING är som mjuk kristyr, typ. :D (fast inte lika sött)

2009-05-11 @ 00:03:21
URL: http://jvil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0