Civ IV

Tentan är över, och jag vill inte diskutera det med. Allt som rör den ska förträngas tills nästa vecka, då jag får tillbaka den. Punkt.

Petter bjöd mig på middag (kyckling och pasta) och sedan fastnade jag lite i hans lägenhet. Eller ja, snarare i hans säng, för den är så mjuk och skön. Han tyckte jag verkade lite stressad, så jag fick massage i hårbottnen, vilket var otroligt välbehövligt och faktiskt, insåg jag nu, släppt spänningshuvudvärken efter det.

Vi ägnade sedan tiden åt att försöka lära mig spela Civilazation IV, och det det sådär. Våra städer blev anfallna av barabarer hela tiden, och England var sura för att vi tyckte bättre om vikinarna än om dem. Dumma engelskmän.

Just nu känner jag mest för att gå och lägga mig, men jag borde skriva dagordning till styrelsemötet ikväll, bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0