Nya bilder

Jag har varit lite seg med att skriva, förlåt. Igår fixade jag och Emil till balkongen och var på Utexpo, och på kvällen spelade vi rollspel. Idag har vi varit och tränat, och sedan spelade vi Warhammer borta på HFF, hans beastmen mot mina wood elves. Han vann, och det är första gången som mina skogsalver får stryk. Jag skyller på mina tärningar, i sann spelanda. De svek mig och slog lågt i de avgörande ögonblicken. Tyvärr, men det är sådant som händer.

Nu har jag ägnat mig åt att ladda upp lite nya bilder på bilddagboken.se. Ni hittar dem här, under 19:e oktober, 1:a, 28:e och 29:e november.

Ett litet urval ger jag er dock:


Jag och Emil spelar Carcasonne och bygger en jättstad.


Halloween 2008


Tårtan som serverades på Sveroks Riksmöte i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0