Planer för dagen

Hur det än gick med provet igår har jag ledigt fram tills torsdag eftermiddag. Jag har nu suttit här och njutit av min frihet i en timme. Det känns bra :P Jag har kollat min mejl och diverse forum, något som jag inte egentligen gjort aktivt det senaste halvåret eller så *himlar med ögonen*. Tekniskt basår, kallas det.

Nu tänker jag ägna mig åt sådant som jag inte hunnit ta itu med ordentligt den senaste tiden. Jag tänkte börja med att äta frukost och spela The Sims. Skämt å sido. Jag tänker börja i den ändan, men sedan ska jag fortsätta med att städa och vattna blommor och stryka tvätt. Jag tänker ge mig tid till det idag. Jag kan ge mig tid till det idag. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0