Regn, regn

Det ösregnar ute, så jag har egentligen ingen lust att gå ut, vilket förklarar varför jag sitter här istället för att vara i biblioteket och plugga. Jag har dock inte varit helt improduktiv denna förmiddag, för jag har uppdaterat mitt CV och skrivit ett personligt brev till jobbet jag tänker söka. Nu börjar det däremot bli dags att dra sig bort mot skolan och bibblan. Jag, Emil och Petter ska se Halmstadspexet på fredag, och jag har lovat att köpa biljetter. Med andra ord vill jag bort till kårexpeditionen innan lunchrusningen. Det är väl bara att packa ihop och slänga på sig jackan och gå. Just nu önskar jag att mitt paraply varit helt och att Emils inte legat i hans bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0