Veckans tema: möten!

Skolan och jag har inte alls gått bra ihop den sista tiden, och det gör att ingenting annat verkar fungera heller. När man försover sig en vecka i rad måste det finnas någon bakomliggande anledning. I morse fick jag nog och efter 1½ timme mekanik där jag förstod ingenting (igen) bestämde jag mig för att gå ner till studenthälsan. Tid inbokad för "motivationssamtal" där imorgon eftermiddag.

Efter det gick jag till studentcentrum. Tid inbokad med studievägledare på fredag.

På onsdag har jag dessutom möte med mannen jag hade som handledare både under min b-uppsats och c-uppsats i svenska för att diskutera kurser i svenska.

Vi får se var jag hamnar efter det här.

Jag har fått inget pluggat i eftermiddag (jag hade helt enkelt ingen ork), men däremot har jag skrivit klart hela det andra kapitlet på min bok. Det var lite småsegt eftersom det är något av en upptakt (transportsträcka) till det som kommer sen. Nästa kapitel ser jag fram emot att skriva, där händer det spännande saker! Vill ni ha ett smakprov? :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: stackare, förstår vad du går igenom. tankarna bara snurrade minns jag.

men, fina minnen är det man kommer ihåg nu i efterhand. och de får en att le!

skaffa så många fler fina minnen du kan medan hon fortfarande är hos er!

själv skulle jag gjort VAD SOM HELST för att få krama min mormor igen. det skulle blivit världens längsta kram.



kram!

2009-11-17 @ 13:30:39
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Mamma

Heja på tjejen!

Jag tror stenhårt på dej+svenska! Försök att få upp farten för resten av terminen bara!

2009-11-17 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0