Den första snön

I fredags föll den första snön över Halmstad. Emil trodde inte på mig först, men så var det. Ett fint vitt puder lade sig över gräsmattorna, ungefär som om någon gått över alltihop med florsocker i en sil. Eftersom vi skulle ner till Skåne fick vi hastigt och lustigt göra om förmiddagens planer och köra och sätta vinterdäck på bilen istället för att städa i lägenheten.

Helgen tillbringade vi sedan nere i Skåne hos Emils familj, eftersom både han och hans pappa fyllde år. Inget pluggande på hela helgen, vilket var ganska skönt. Nu är det dock mindre än en vecka kvar tills mattetentan, så det gäller att sätta fart. Jag hoppas att jag blir godkänd (även om det ser dystert ut just nu). Det spelar ingen roll om jag så ligger precis på marginalen, jag vill bara bli godkänd så att jag slipper bry mig på skiten sen.

Nu ska jag sätta mig med matten en stund, sedan blir det kvällsmat, träning (BodyBalance) och efter det Desperate Housewifes, yey!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Just nu pluggar jag affärsjuridik och webbdesign. Det går sådär :/



Vad pluggar du?

2009-10-21 @ 00:02:54
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0