Jag+morgon=falskt?

Egentligen gillar jag morgonen. Så länge jag inte har en tid att passa., då blir allting bara fel och konstigt. Idag är inget undantag. I vanliga fall har jag inga problem med att gå upp och vara igång och plugga klockan tio (för givetvis tillämpas inte akademisk kvart på den föreläsningen, baaah!). Idag var tanken att jag skulle vara i skolan klockan tio och då gick allt åt helvete. Jag försov mig och kom inte upp förrän halv tio. Jag har en föreläsare som inte uppskattar folk som kommer försent, och jag klarar inte av att klä på mig och äta frukost på en halvtimme, så här sitter jag. Jag funderar på om jag ska plugga eller göra något roligt. Mitt samvetet säger att jag behöver plugga men min hjärna säger att jag behöver göra något skoj. Jag kan faktiskt inte vara bäst jämt, även jag behöver en paus. Jag ska fundera över mitt ställningstagande medan jag äter frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0