Måndag?

Det känns som måndag, fast det är tisdag. Om femton minuter är det onsdag. Jag är trött nu, det är bra. Jag ska sova nu. Om elva timmar ska jag vara på gymmet. Det betyder ytterliggare en dag (minst) med träningsvärk (fy fan!), men vad gör man inte? Jag har dessutom ett balettpass på torsdag och troligen ett till styrketräningspass i helgen att se fram emot. Tjoho. Jag börjar faktiskt tro att det är fullt möjligt att ha träningsvärk i en hel vecka. För övrigt har jag upptäckt att Ipren hjälper mot mensvärk, men det gör inte ett skit för träningsvärken. Eller, skulle jag kanske haft ännu mer ont utan den? Nah, vi går inte ner för den vägen. Vi går in i badrummet och borstar tänderna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0