Jobbsökardag

Jag har bara gjort tråkiga saker sedan jag kom tillbaka till Halmstad (thaaat's right, I'm back in Town!). Vi kom upp söndag kväll halv tolv ungefär och insåg att frysen varit öppen och att det stod en massa vatten på badrumsgolvet. Tjoho. Måndag morgon ringde jag felanmälan och påbörjade projekt frosta av frysen och fylla den med ny mat.

Eftersom varken jag eller Emil varit hemma mer än korta vändor sedan Kir har ingen av oss städat på över en månad, så det var vad jag ägnade gårdagen åt. Idag har jag sökt jobb. Tolv stycken. Det låter kanske inte så mycket, men det tar ganska lång tid att skriva tolv personliga brev. Nu är det avklarat för denna veckan i alla fall.

Eventellt kommer min lilla skruttunge till kusin upp och hälsar på i helgen (vi håller tummarna för det!) och nu ska jag handla mat. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej hej :) hoppas jag inte stör allt för mkt skulle du kunna vara sjukt snäll och slänga in en liten röst på mig här? Tar bara 2 sekunder. Skulle uppskatta det grymt mycket!



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



Tack så mkt på förhand <3 Uppsakttar otroligt mkt om du orkar ta dig tid!

2010-08-20 @ 09:49:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0