Och så kom hösten...

Det börjar bli höst på riktigt nu. Det har varit riktigt ruggigt det senaste dygnet med blåst och regn, och värre blir det. Kulingvarning utfärdad idag. Det är mindre än en månad kvar till höstdagjämningen, så visst märker man åt vilket håll det är påväg. Sommarn 2010 känns som sommaren som aldrig riktigt blev av.

Jag saknar faktiskt att gå till skolan, insåg jag. Kalla mig knäpp, men så är det. Jag tycker om att lära mig saker, och, till viss del, att plugga. Men nu är det slut med det. Åtminstone på ett tag. Jag har i vilket fall som fått den där sista kursen tillgodoräknad, äntligen, så nu ska det väl förhoppningsvis inte ta alltför lång tid för dem att sätta betyg så att jag kan få ut min examen, bara två månader efter att jag lämnade in sista tentan. Säga vad man vill om HH, men fort går det inte.

Idag ska jag stryka tvätt. Jag känner inte alls för det, men det måste göras. Ska se om jag kan arbeta vidare på min bok också, det beror på hur mycket jag orkar stryka. Nu: frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0