En ovälkommen gäst.

Emil hade med sig en ovälkommen gäst hem igår. En liten otäcking som gör att man mår hemskt illa och kräker och håller på. Vi har fortfarande inte riktigt listat ut om det är AH1N1 eller calicivirusar (att det skulle vara något annat verkar inte rimligt) och personligen hoppas jag på den första varianten, eftersom jag är vaccinerad mot skiten.

I vilket fall som har ingen av oss fått mycket sömn i natt och i morse fick jag fjäska till mig grannens tvättid för att kunna tvätta lakan.

Jag har sovit ungefär fem timmar i natt. 3½ av dem var sammanhållen sömn, men inte resten, så inte blev någon tre timmars grammatikföreläsning idag inte. Får se om jag är pigg nog för balett ikväll.

Är man hemsk om man slänger ut sambon i bäddsoffan för att få sova ordentligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0