Meh!

Jag var tokigt sugen på att träna ikväll, men instruktören är sjuk och de har ersatt hela passet (alltså inte bara instruktören) med ett annat som inte alls är lika roligt och som dessutom är längre, så nu kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska gå och träna eller inte.

Grejen är ju att jag har en semla i kylen och jag var så sugen på att äta den efter att jag varit och tränat, och känna att jag riktigt förtjänade den. Nu må det så vara att jag kanske inte förtjänar den, men jag tänker äta upp den ändå!

Fast jag har varit lite dukigt idag också, för jag och Petter gick in till stan innan idag och tillbaka. Det känns i mina fötter, så då förtjänar jag nog semlan i alla fall va?

(och jo, jag vet att det var äta semlor-dagen igår, men då hade jag ingen semla)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Haha XD Jo, det fick vi. Smaken var det inget fel på.. men det var smått vattnigt i botten, så jag vågade inte äta allt...

2010-02-17 @ 19:52:14
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0