Gott nytt år!

Första inlägget det här året! Jag har inte varit så flitig med att skriva, eftersom jag har haft semester nere i Skåne tillsammans med familjen.

En snabb uppdatering:

Julafton tillbringade jag och Emil hos hans familj i Tingaröd. Juldagen åkte vi sedan till mina föräldrar i Löberöd. I mellandagarna har jag pluggat envariabelsanalys och ortnamnsforskning, hälsat på lillebror inne i Lund, varit på bio med mamma och pappa, besökt köpcentrat Entré i Malmö och varit en snabbvända i Ystad (det var mysigt, jag har tror inte förr att jag varit där när det vairt mörkt och julpyntat).

Nyårsafton tillbringade jag i Mälarhusen tillsammans med föräldrar och kusiner. Igår spelades det spel och idag har Emil kommit hit. Imorgon beger vi oss av norrut igen. Så är det. Jag lever och har hälsan, och hade det inte varit för matten hade allting varit frid och fröjd.

Gott Nytt År på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0