Lägenhetsallergi?

Okej, för det första: mitt illamående berodde säkert på tabletterna läkaren tyckte jag skulle ta. En timme efter att jag tagit tabletten igår kväll började jag må dåligt igen (illamående, oro, nästan panik o.s.v.). Idag har jag inte tagit någon tablett och idag mår jag bra.

Jag har i alla fall ringt hyresvärden idag och talat om för honom ungefär vad läkaren sade häromdagen. Han sade att han skulle skicka frågan vidare till Anticimex och låta dem kontakta mig för en utredning. Tre timmar senare ringde en man från Anticimex och frågade om det gick bra att de dök upp på måndag eftermiddag. Det är bra att det rör på sig.

Nu håller jag faktiskt tummarna för att de hittar någonting i lägenheten (hur knäppt det än kan låta), för annars betyder det att det är något fel på mig. Fast eftersom Emil också haft problem med förkylningar (som blivit uppenbart bättre när han varit i Göteborg) är jag förvånad om de inte hittar något. Som sagt: jag håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0