Nu är glada julen slut...

Nu är alla julsakerna nerlagda i sina lådor och i gott förvar på vinden. Tidigt säger vissa - sent säger andra. Alldeles lagom säger jag! Det ska kännas lite sorgligt att ta ner dem, annars har de stått framme för länge. Enligt min tradition ska de ner innan första februari, och jag har mer än en veckas marginal dit. För ovanligthetens skull har jag varit ute i god tid, haha!

Det känns lite tomt, men jag får å andra sidan sätta upp mina nya gardiner och min nya ljusstake, alltid något. Fast... imorgon är det den 23:e januari. Det betyder att det idag är 11 månader och två dagar tills det är julafton igen. Med andra ord: om ungefär 10½ månad åker julsakerna fram igen! Det låter inte så länge när man säger det så. Jag menar - det är ju inte ens ett år!


GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0