In i dimman

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev. Jag har varit tokförkyld sedan i torsdags (och skiten släpper inte och jag hatar, hatar, hatar förkylningar) och jag har tenta på fredag, och sedan på torsdag och fredag nästa vecka. Jag kommer med andra ord inte att ha så mycket tid över för bloggande de kommande två veckorna, så ni får vackert vänta. Håll alla tummar ni har för att den här förkylningen inte utvecklar sig till bihåleinflammation eller något sånt (för det vore katastrof, jag har inte tid att gå till doktorn och jag har inte råd att köpa pencillin och jag måste tentaplugga) och för att alla tentorna går bra. Jag behöver det. Vi ses på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0