Kir-längtan

Det har gått sådär med pluggandet idag. Jag känner mig ganska rastlös, vilket jag ofta gör på måndagar. Jag har fått en del lajvabstinens nu ikväll. Det blir så när man sitter och läser gruppmejl till sommarens skoj. Jag ska åka med ätten Långe på Kir (Kampen i ringen) i år igen. Tydligen ska min karaktärs far åka med det här året också, vilket kan bli spännande. De kommer inte riktigt överens. l

Jag har suttit och läst igenom det material om vår ätt som skickats ut och igår påbörjade jag så smått projektet med lajvkläder. Jobbar bland annat på en grön mantel i vackert ylletyg till Emil och en röd klänning i lintyg till mig. Jag känner pepp! Jag längtar verkligen efter att åka på Kir. Tyvärr är det mer än en månad kvar, men den som väntar på något gott... (väntar alltid åt helvete för länge!)


Mingel efter Kir 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0