Var är regnet?

När jag tittar ut genom fönstret ser jag hur mina grannar sitter och äter fruktsallad i gräset eller solar på balkongen. Jag vill också! Men jag får inte. Varför? Jag har jag bihåleinflammation och måste äta antibiotika i åtta dagar till. Antibiotika som gör min hud extra solkänslig, så det är värre än det är i maj i vaniga fall (jag har alltid problem med solen i maj och juni, innan kroppen hunnit vänja sig). Dessutom måste jag vänta i fem dagar utöver det, för att huden ska vara normal igen. Jag har med andra ord utegångsförbud såvida jag inte kan hålla mig i skuggan. Suck.

Det har regnat i Halmstad nästan hela maj, men nu, när jag inte får lov att vara ute i solen, då tittar den fram. Har det regnat och varit kallt de senaste tre veckorna kan det lika gärna fortsätta så i två veckor till, men neeej då. Det där åskvädret som lovades häromdagen gick längre norrut, så inte ens det fick jag. Det är inte rättvisst. Totalt slöseri med fint väder. Tyck synd om mig.


Sånt här väder vill jag ha!
Fotograf: Linn Ericsson

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: runt 50-60 kronor på panduro har jag för mig :) ja gör så :D kakor fungerar också bra! kram

2010-05-24 @ 20:09:38
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller verkligen med dig! Människor har lättare för att vara elaka eftersom de slipper stå för det dem säger, men jag tycker samtidigt att alltför många tjejer är för snälla än vad dem är irl.

2010-05-31 @ 10:53:42
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0