Dumma förkylning

Det blir aldrig som man tänkt sig. I helgen var mamma och pappa i Stockholm och jag tänkte passa på att ha det skönt och mysigt för mig själv och bara göra saker jag vill göra utan att behöva anpassa mig till någon annan. Jag tycker om att vara med folk, men ibland är det väldigt skönt att vara ensam också. Bland annat tänkte jag spela TS2, skriva på min bok och scrappa lite till lillebrors album.

Istället låg jag och tittade på film nästan tre dygn, för jag har blivit tokförkyld. Usch! Jag hatar verkligen att vara fökyld, men det vet ni ju vid det här laget.

Det var i alla fall tur att jag inte åkte till Mälarhusen, vilket jag funderade lite över att göra, och att jag inte åkte och hälsade på Emil, vilket jag också funderade lite på att göra innan jag bestämde mig för att vara hemma. För det hade varit ännu tråkigare att vara där och vara fökyld.

Jag är hur som helst på bättringsvägen, även om det inte är bra än och jag är glad att jag sade att jag inte skulle jobba idag, för det hade jag inte orkat. Troligen inte imorgon heller. Kanske på onsdag, vi får se då. Det är i alla fall väldans synd om mig och nu vill jag ha massor av sympatier, host och snörvel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbar på posten i alvesta därav konstiga tider & skift..



krya på dig! =)

2010-11-15 @ 15:42:22
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2010-11-15 @ 15:46:50
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

stackare, här får du sympati! krya på dig!



sv: i början/mitten av december! :)

2010-11-15 @ 16:13:09
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0